Duke 390 2024

В продаже мотоциклы KTM 390 DUKE новые и недорогие бу средняя цена 475 343 рублей, 192 мотоциклов без пробега по РФ – доставка в Москву, Краснодар, Владивосток и по всей России.

ktm 390 duke 2024

Здесь, как и в 1290 Super Duke R, также известном как 1290 Super Duke R, был установлен полноцветный жидкокристаллический измеритель TFT, работающий в связке с фарой светодиод и смартфоном портативный информационный терминал, который в то время был мейнстримом. В Японии 390 Duke с модели 2014 года появился в классе малых мотоциклов вслед за 125 Duke 2-го класса мопедов и 200 Duke легких мотоциклов позднее изменен на 250 Duke. Большим герцогом той же эпохи стал.

So, if you are in a hurry, you run the risk of getting your pants wet. Performance and Handling Although the new 390 Duke has been completely revamped, the biggest change comes in the form of a completely reworked engine that has grown bigger in capacity. This new single-cylinder, liquid-cooled unit displaces 399cc and pumps out 46bhp at 8,000rpm and 39Nm at 6,500rpm. The motor is paired with a six-speed gearbox.

The power and torque are not only higher than the figures of the older 373cc motor but also deliver earlier in the rev range. And that is quite evident in the way the engine chugs along in stop-go city traffic. It is very tractable compared to the older model and warrants lesser downshifts at slower speeds. Out on the highway is where the engine comes into its own. The motor delivers its power predictably and in a mature manner. Keep it under 6,000rpm and the engine delivers power linearly.

It is also quite frugal when ridden calmly. But, rev it past 6,000rpm and the motorcycle offers ferocious acceleration all the way to its 9,000rpm redline. What also works well is the bi-directional quickshifter, which is leagues better than the one offered on the 390 Adventure or the RC 390. It is instantly addictive, and you seldom have to use the clutch for upshifts or downshifts. The only downside of this engine is the vibrations that are present throughout the rev range. You can feel them on the tank and the seat, but they are more noticeable on the pegs and the handlebar.

Courtesy of its reworked chassis and well-tuned suspension, the new 390 Duke offers sharp handling. It is easy to filter the motorcycle through traffic and feels incredibly responsive to swerve it from side to side.

И именно конфигурация рамы, вместе с остальными изменениями, позволяет говорить о именно о новой модели, а не рестайлинге.

А вот двигатель можно смело называть «старым», и пусть «газ по проводам» ощутимо улучшил отклик на поворот правой рукоятки, все остальные изменения свелись к повышению экологичности в угоду новым требованиям Евро-4. Именно экологам мотоцикл обязан выросшим, чуть-ли не вдвое, глушителем, перекочевавшем из под мотора на правый бок. Пиковые значения мощности, несмотря на дополнительные удавки норм выхлопа, почти не изменились — поголовье лошадей сохранилось на отметке в 44 головы, а крутящий момент и вовсе увеличился на два ньютоно-метра, и, что важно, стал доступен несколько раньше.

Двигатель KTM Duke 390, приведенный в соответствие нормам Евро-4, получил небольшую прибавку крутящего момента Шестиступенчатую коробку передач не трогали и вовсе, зато сцепление отныне проскальзывающее, что позволяет с уверенностью скидывать по паре передач за раз. Помимо этого, в полку помощников пилоту прибыло за счёт ещё одной фишки — системы Power Assist, снижающей усилие на рычаге сцепления. Мне сцепление и так показалось слишком мягким, выжимать его можно одним пальцем — для девушек идеально, а вот продвинутые райдеры наверняка захотели бы большей упругости и обратной связи.

Но это уже придирки — откровенных косяков и просчетов у мотоцикла нет, всё на своих местах и всё соответствует назначению, без поправок на ценник и прочих фиговых листков. А стоит выехать на асфальт подмосковного картодрома «Лидер», когда и все поводы для критики растворяются в чистом адреналине: первая, вторая, чуть-чуть третьей, и снова вторая — разгоняться тут негде, а вот крутых поворотов, напротив, в достатке, Duke 390 в своей стихии. Габариты и силовой агрегат «Дюка» делают его идеальным байком для небольших мотодромов Прежнее поколение «Дюков» славилось своей вертлявостью и азартностью, но в новом Duke 390 эти слова вообще возведены в абсолют.

И без того короткая колёсная база в новой генерации уменьшилась на 10 мм, вынос вилки сократился на 5 мм, мелкие штрихи, добавившие пикантности и без того острому, как перец чили, характеру мотоцикла. Заправлять в поворот? Стоит лишь подумать о траектории, как мотоцикл сам ложится в неё и следует за взглядом пилота, даже в дождь, преследовавший нас весь тестовый день, можно ехать весьма активно.

Подвески почти не изменились, регулировки в них не появились, а из всех нововведений назвать можно лишь сократившийся на несколько миллиметров ход передней вилки, совершенно неощутимый в рамках трека. Заводских «универсальных» настроек хватает и для езды по городу, добавить к ним нечего, а случить посадить назад пассажира — можно увеличить преднатяг пружины заднего моноамортизатора. Вилка WP может похвастать новыми настройками и уменьшенным на 8 миллиметров ходом Узкая резина, жёсткое и собранное шасси, плотные подвески и посадка а-ля супермото — идеальный коктейль как для прострелов по междурядью, так и для выходных на треке.

И пусть масса мотоцикла выросла на солидные десять килограмм, на ходу прибавка абсолютно не чувствуется. Не приходится жаловаться и на тормоза — их вполне достаточно даже для экстренных торможений, но и излишнего потенциала в них нет, штатная ABS часто напоминает о своём существовании. Оно и понятно, передний тормозной диск так и остался в единственном экземпляре, зато вырос в диаметре с 300 до 320 миллиметров, по-прежнему работая в сочетании с радиальным четырёхпоршневым суппортом Bybre, суббрендом компании Brembo.

Механизмы Bybre хороши, на недостаток тормозов, равно, как и на их избыток, жаловаться не приходится И последнее, но не по значению, нововведение — возможность полностью или частично отключить ABS через меню приборной панели.

From then the Indian-built single has had the beating heart of a mini super naked with punchy performance, aggressive styling, sporty handling and an unashamed appetite for fun. New WP forks have neat five-way rebound and compression hand adjuster, with the shock getting rebound damping and preload adjustment. Compared to its naked competition it has an unashamed racy feel. Handing is impressively sharp and accurate, steering is light and brakes reassuringly strong and powerful. Longer new side panels and LED headlight give a more aggressive look. A new metal fuel tank grows 1.

2024 KTM Duke 390 Launch Date, On-Road Price, Top Speed, Mileage, CC

2024 KTM Duke 390: Razor-Sharp Braking and Gripping Performance: Bringing the new Duke 390 to a halt is a 320 mm disc brake at the front, accompanied by a 240 mm disc at the rear. Michelin provides Road 5 tyres for both the 125 Duke and 390 Duke in 2024, while the braking system features lighter discs. They are also the same for both bikes, with a 320mm front disc and four-piston radial callipers; and a 240mm rear disc with a two-piston floating calliper. Фиксируем цену! При бронировании КТМ 390 duke 2024. Модель 2024 года оснащена 373-кубовым одноцилиндровым двигателем, способным развивать впечатляющую мощность в 43 лошадиные силы. Кроме увеличения мощности двигателя, KTM 390 Duke 2024 получил ряд других обновлений. Adopting an all-out, no-compromise attitude, the all-new 2024 models represent the biggest change to the sub-500cc capacity Duke model range since the KTM 125 Duke in 2011.

KTM Duke 390 2024 Price in Manila

  • KTM Duke 390 2024 Price in Manila
  • 2024 KTM 390 Duke first ride review | Road test report - Auto Reviews News | The Financial Express
  • Motorcycle Social Network
  • Ktm 390 Duke: 2024 KTM 390 Duke review: Perfect combination of crazy and sensible - Times of India

KTM 390 Duke 2024: что нового? Обзор обновленной модели

The redesigned fuel tank has a capacity of 15 litres, 1. It looks more aggressive too with the tank shrouds extending at either end beyond the front forks. The new unit joins the trellis frame and is an absolutely gorgeous unit mimicking the larger Duke models. The new 390 Duke is still as compact as before and the wheelbase too has shrunk by 3 mm at 1354 mm. But the road presence remains strong. Then again, you already knew that when you decided to bring one home. The tail section is sharply styled with the new LED taillight looking smart and further adding to the nice presence of the bike on the road. There are new wheels too borrowed from the latest generation RC 390.

The new 390 Duke gets clamps across the crucial bits for additional reinforcements. The stepholders and footpegs use forged parts for weight savings. KTM retains the orange paint scheme throughout the motorcycle, which is now available in two colours - Atlantic Blue and Electronic Orange. The motorcycle has shed weight from crucial areas. The new engine is lighter by 1 kg, while the wheels are 1. The bike also loses a tyre hugger, helping shed about 800 grams of critical mass. Overall, the new 390 Duke is 3.

The 5-inch TFT screen on the new 390 Duke comes with a dedicated display for the Track mode that shows a lap timer. The digital console is not only much easier to read but the layout is simpler and easy to operate too. The new digital console also comes with Bluetooth connectivity bringing turn-by-turn navigation via an app, a first and much-needed feature on the bike. You can accept or decline calls or change music as well.

Необходима большая или меньшая высота сиденья? Задний амортизатор теперь установлен со смещением от центра, что позволяет установить более объемный короб воздушного фильтра, уменьшить высоту по сиденью и в то же время придать DUKE агрессивный вид. Дизайн рамы разработан не только для внешнего вида, его основной целью является улучшение динамики мотоцикла за счет повышения жесткости на кручение, улучшения маневренности и повышения эффективности шасси. Кроме того, появилось дополнительное пространство для нового глушителя, что придает мотоциклу дополнительную привлекательность.

Отбой легко регулируется с помощью 5-ступенчатого кликера, также регулируется преднатяг. Это не только улучшает общие характеристики управляемости, но и означает более быстрое вхождение в поворот и меньшую нагрузку на рабочие компоненты, такие как оси и подшипники.

External LED positioning lights that add to the aggressive look of the bike. Look The look of the new 2024 KTM DUKE 390 is completely different from the previous model, as it showcases an entirely new design language that exudes a sportier and more aggressive aesthetic.

The bike also has a new metal frame, a new die-cast aluminum sub-frame, and a curved aluminum swingarm that enhance its structure and stability. The bike is available in two color options: Electronic Orange and Atlantic Blue.

With the fully adjustable clutch and brake levers, the rider has full control of various riding styles in his hands. While it is still paired with the same 6-speed gearbox, it now makes a maximum power output of 44. KTM 390 Duke Verdict The high levels of kit on offer as standard, high-quality design and punchy performance and handling make the KTM Duke 390 a motorcycle with which you can hardly find a fault with. If you are a rider who wants to experience thrills of riding irrespective of the speed and gear you are riding in, the KTM Duke 390 is one super enticing pocket rocket for you.

KTM 390 Duke (2024) technical specifications

KTM оснастила 390 Duke смещенным от центра амортизатором, чтобы освободить место для большего воздушного короба, а также уменьшила высоту сиденья по сравнению с предыдущим поколением. В стандартной комплектации KTM 390 Duke 2024 года имеет высоту сиденья 820 мм, но ее можно уменьшить до 800 мм, удалив проставку сиденья. Всего 3 режима езды: Street, Rain и Track. Street режим является настройкой по умолчанию при запуске байка. Режим Rain предназначен для влажных условий, а режим Track — для поездок по местной трассе.

By regulating the amount of torque transmitted to the rear wheel, the slipper clutch ensures smooth and seamless gear changes, making for a more enjoyable and confident riding experience. With these advanced safety features, riders can feel confident that the KTM 390 Duke 2024 prioritizes their well-being and takes safety seriously. The bike features a full-color TFT display that provides all the essential information at a glance, including speed, gear position, fuel level, and more.

The display is highly customizable, allowing riders to personalize it according to their preferences. Furthermore, the bike offers Bluetooth connectivity, enabling riders to pair their smartphones and access features such as music control and turn-by-turn navigation. The existing 390 Duke was already among the early adopters of the now-ubiquitous color TFT screen instead of old-school analog instruments, and the new model continues that trend and adds to it. Elsewhere, the 390 Duke gets new illuminated bar controls and full LED lighting, as well as standard launch control.

Я собственник, пoкaзывaю и продаю мотоцикл личнo. Пробег оригинальный. С грустью отдам новому хозяину. Привезён из Японии в июле 2022г.

Its sleek design and advanced technology make it a popular choice among biking enthusiasts in India. The bike boasts an impressive design and advanced features such as LED headlights, TFT display, and slipper clutch, making it a favorite among biking enthusiasts. The KTM 390 Duke is also known for its excellent performance on the road, making it a great choice for both city riding and long-distance touring. This bike boasts a powerful engine, advanced technology features, and a sleek design that appeals to riders looking for both style and performance. With its impressive specs and affordable price point, the KTM 390 Duke is a great option for anyone searching for a high-quality motorcycle in Kolkata. With over 1500 followers, the board features a range of images showcasing various modifications and customizations made to the KTM Duke 390. From sleek new paint jobs to upgraded exhaust systems and unique accessories, the board provides inspiration and ideas for those looking to personalize their own Duke bike. Both bikes have a capacity of 373.

KTM Unleashes Faster, Sleeker, & Better Handling 2024 Duke 390

390 DUKE 2023. TORQUE 37 Nm TRANSMISSION 6-speed COOLING Liquid cooled POWER IN KW 32 kW CLUTCH PASC™ antihopping clutch, mechanically operated DISPLACEMENT 373 cm³ EMS Bosch EMS with RBW DESIGN 1-cylinder, 4-stroke engine TANK CAPACITY (APPROX.). Дорожный, городской KTM Duke 390 2017 года даст фору большинству машин из потока. Динамика разгона до сотни в пределах 5-6 секунд, а максимальная скорость немного больше 160 км/час. The 2024 KTM 390 Duke embraces current technology which consist of a brand-new 5-inch color TFT display and Bluetooth functionality, turn by turn navigation, calls and music control and much more. KTM has not yet publicly disclosed the cost of the new Duke 390. Adopting an all-out, no-compromise attitude, the all-new 2024 models represent the biggest change to the sub-500 cc capacity DUKE model range since the first KTM 390 DUKE landed in dealers. KTM 390 Duke our mid size performance naked bike with best in class performance and technology, For duke 390 Mileage, Images, Colours, Weight visit KTM India now!

KTM 125 Duke и 390 Duke 2024

Also, the bike comes equipped with dual-channel ABS for enhanced braking capabilities. The ABS on the KTM Duke 390 gets three different modes, namely on, off, and supermoto, where the supermoto mode turns the ABS off for the rear wheel and allows the rider to take full control over the bike and perform some sweet wheelies. Moreover, the disc brakes on the KTM Duke 390 flaunt steel braided lines for superior performance. Though it certainly is an aggressive unit with a not so comfortable riding stance, it makes up for that with its much capable engine, a long list of features, sharp handling abilities, to-notch braking setup, and a very alluring appearance. Also, the Austrian motorcycle will lay a good foundation and help in honing your skills to move on to bigger bikes in the future. Duke 390 Owner Reviews.

It is mated to a 6-speed gearbox with a slipper clutch and quick-shifter. Other mechanical upgrades include 43mm USD front forks and a mono-shock suspension arrangement. Braking is provided by a 320mm disc in the front and a 240mm disc at the rear, with Dual-channel, Cornering, and Supermoto ABS. For the first time, KTM will feature launch control on the Duke 390.

А этот аппарат создан для того, чтобы дубасить между рядов, поворачивать с коленкой или с пяткой, кому как больше нравится и вообще, всячески генерировать выбросы норадреналина в кровь. Источник: Анна Бойко Вот что действительно удивило — так это посадка. Вспомнилась цитата мужчины в полном расцвете сил — Карлсона: «Как такая большая тётя уместилась в такой маленькой коробочке? Я вот тоже считаю себя мужчиной в полном расцвете сил и размеров, кстати, тоже. И как эти австрийские товарищи умудрились сделать так, что я уместился на такой компактный, скажем так, мотоцикл, и при этом с комфортом? Да, мне, при росте 188, не было тесно на «дюке». Совсем не было, от слова вообще! Сиденье позволяет даже немного перемещаться вперед-назад, подножки снесены вверх и назад, но в меру — ноги не затекают даже после продолжительной поездки, руль формирует легкий наклон вперед, в общем, посадка получается сбитая и собранная, но без капли напряжения.

Ровно то, что нужно для агрессивной манеры езды и активного управления мотоциклом. Но без капли напряженности или усталости после поездки. В Маттингхоффене, видимо, собрались все европейские волшебники и кудесники. При населении городка, где расположена штаб-квартира «рыжих», всего чуть более 5300 человек, это удивительно! Источник: Анна Бойко А вот пассажирское место здесь исполнено «с особым цинизмом». Нашлепка, именуемая пассажирским сиденьем, настолько маленькая и жесткая, а подножки пассажира задраны настолько высоко, что оно всем своим видом как бы намекает: «Парень, это маленький злобный демон, не под стать ему возить пассажиров! Это удел толстозадых туреров и круизеров». В общем, максимум, на что годится место второго номера — это катнуть выпускницу в ночь «пьяных бантиков» вокруг Смотровой и договориться о встрече через недельку после выпускного.

Более искушенные пассажирки ни от сиденья, ни от мотоцикла как такового удовольствия не получат точно. Как ни крути, а мощности здесь не ведро. Источник: Анна Бойко Теперь самое интересное — мотор! Все только-только начали переходить от 250 см3 к 300, как здесь такой выстрел! Да и плевать, что у Ninja 300 два цилиндра и крутится он бодрее. В случае, когда кубов немного, важнее именно крутящий момент, который выдает движок, а вовсе не пиковая мощность. В данном вопросе один «горшок» всегда предпочтительнее двух. Иными словами, два жеребенка тянуть будут всяко хуже, чем одна взрослая лошадь.

Да и объем, больший почти на целый «мопед», здесь тоже играет свою роль.

Longer new side panels and LED headlight give a more aggressive look. A new metal fuel tank grows 1. Pegs and bars are roomy, but the 390 is cramped.

Tall riders will need to push back from the bars to stop sliding forward into the back of the tank and sit close to the pillion seat to have enough room. After a couple of hours, the seat itself is agony. Capacity increases from 373cc to 399cc, thanks to a 4mm longer stroke up to 64mm , but the bore stays at 89mm.

Каталог мотоциклов KTM 390 Duke

Что же до нового Duke 390, то вердикт по нему однозначен – самый азартный, звонкий и харизматичный мотоцикл, как в своем сегменте, так и за его пределами. Видеоверсия обзора KTM Duke 390 2017. KTM’s announcement of a new 390 Duke has created a buzz among motorcycle enthusiasts, with many eagerly anticipating its release. With improved power, handling, and technology, the new 390 Duke is expected to be a worthy competitor to the Kawasaki Z400. KTM Duke 390 2024 Full specification and features in Philippines. Check out Duke 390 2024 seat height, fuel tank capacity, weight, engine specs, tire & shock size, fuel efficiency, etc. KTM Duke 390 2024 prices start at Rp 99,9 Million. Check Duke 390 Bikes Specifications, Pictures, DP, Review and fuel consumption. мощных, управляемых и обладающих уникальным характером. Рекламная кампания новой линейки DUKE проходит под слоганом "no bullshit", что в самом.

KTM Is Readying A New 390 Duke To Bury The Kawasaki Z400

2024 KTM Duke 390 launched globally : Key details - AutoMobSpec KTM charges into model year 2024 with a brace of all-new single-cylinder DUKE models, bringing more punching power, improved handling, and clear differentiation of attitude between the displacements.
2024 KTM 390 Duke review: still the benchmark KTM has officially unveiled the all-new 2024 KTM 390 Duke. The third-gen 390 Duke gets an all-new design, new equipment and a new and larger capacity engine. KTM is all set to debut this motorcycle, alongside the new 250 and 125 Duke at an official event later today.
KTM Duke 390 2024 Price, Launch Date, To - Badisoch С совершенно новым KTM 390 DUKE 2024 года мир вокруг вас станет вашей собственной Джимханой. Обладая исключительной маневренностью, легкостью в управлении и впечатляющими характеристиками на улице, этот мотоцикл среднего веса готов преодолевать.

KTM Announces New 390 Duke

The 2024 KTM 390 Duke features traction control and cornering ABS. which is also present in RC 390. The current generation model has full LED lighting and. KTM launches 2024 edition of 390 Duke motorcycle in India with enhanced engine and design features. The 2024 KTM 390 Duke features traction control and cornering ABS. which is also present in RC 390. The current generation model has full LED lighting and. Adopting an all-out, no-compromise attitude, the all-new 2024 models represent the biggest change to the sub-500cc capacity Duke model range since the KTM 125 Duke in 2011.

Похожие новости:

Оцените статью
Добавить комментарий